IBM DBA

IBM Digital Business Automation (DBA) en Hyperautomation.

Minder kosten, meer tijd beschikbaar, een waardevolle inzet van uw collega’s, snellere werkprocessen en vooral ook een hogere klanttevredenheid. In een periode waarin de klant meer eist en de markt sneller verandert, de concurrentie voor zijn. Dat is waarom Digital Business Automation cruciaal is voor hedendaagse bedrijven! Ontdek wat wij voor u kunnen betekenen!

Digital Business Automation (DBA) en Hyper–automation zijn moderne ontwikkelingen die niet meer weg te denken zijn binnen hedendaagse bedrijven. Automatisering van processen en de digitale verwerking van documenten is essentieel om tegenmoet te blijven komen aan de steeds hogere verwachtingen van uw klanten. Met Digital Business Automation verlopen de werkprocessen sneller en efficiënter. En door de toepassing van AI worden ze beter. Zodoende kan uw bedrijf met DBA snel en behendig reageren op ontwikkelingen in de markt. U bespaart kosten en uw klanttevredenheid stijgt.

IBM Digital Business Automation is een automation platform, waarmee u vele handelingen en werkprocessen binnen uw bedrijf kunt automatiseren, aanpassen en uitbreiden. Niet alleen het digitaliseren van papieren documenten en het opslaan, archiveren en vernietigen. Ook workflow, het digitaal met elkaar samenwerken aan documenten en het automatiseren van repetitieve taken met robotics maken onderdeel uit van Digital Business Automation.

Maatwerk implementatie en dienstverlening.

Wij implementeren het platform of enkele modules en configureren het compleet voor u op maat, zodat uw bedrijf sneller, efficiënter en nauwkeuriger kan gaan werken. U kunt daarmee sneller en beter inspelen op veranderingen in de markt.

 

Onderhoud en beheer van het IBM DBA platform kunnen wij ook op maat voor u verzorgen. Geheel op maat, of volgens een van onze standaard overeenkomsten. Naast het beantwoorden van vragen van gebruikers en het oplossen van incidenten, is ook het adaptief applicatiebeheer een belangrijke component van onze dienstverlening op het IBM DBA platform. Lees hier meer over in Beheer.

IBM Digital Business Automation nu ook als CloudPak for Automation.

on premises of in de cloud

vraag Novadoc voor een offerte

cp4a.png

Hoe werkt het?

Wij werken met de software van IBM, marktleider op het gebied van Digital Business Automation. Deze kan onderverdeeld worden in vijf modules, die ook met elkaar interacteren.

 

Deze modules zijn:

  • Capture
    Digitaliseren van documenten, verrijken met metadata en interpreteren van de inhoud met AI of het automatisch afplakken van privacy informatie

  • Content
    Documenten, formulieren en andere informatie digitaal verwerken, opslaan, terugvinden, beheren en vernietigen

  • Workflow
    Digitaal samenwerken, case management en ‘straight through processing’ waar geen hand meer aan te pas komt

  • Decisions
    Beslissingen nemen op basis van business rules in combinatie met AI

  • Tasks
    Taken automatiseren met robotics process automation (RPA)

Modules.

Uit documenten wordt bepaalde informatie, zoals datum en afzender, uitgelezen. Op basis van die kenmerken en variabelen wordt het juiste proces opgestart en komt de informatie bij de juiste afdeling terecht. De kenmerken worden als meta-data meegegeven.

Voordelen:

  • Gebruik AI om ook de inhoud van het document te begrijpen

  • Bespaar tijd en kosten van menselijke inzet met het uitlezen van documenten

  • Creëer applicaties met AI, door meer data naar RPA-processen te sturen.

Capture

 

Voordelen:

  • Configureer applicaties waarmee documenten digitaal in uw werkprocessen worden geïntegreerd

  • Beheer documenten, zaken en dossiers optimaal en traceerbaar

  • Vind de juiste versie snel en betrouwbaar

  • Maak gebruik van Artificial Intelligence (AI) om nauwkeurig belangrijke informatie uit documenten te abstraheren

    • Dit bespaart medewerkers tijd met het doorspitten ​van documenten

    • Zo kunnen er betere bedrijfsbeslissingen genomen worden

Deze module is bedoeld om content te op te slaan en te beheren en te zorgen dat deze content snel en efficiënt in elk proces ingezet kan worden. Alle content is voortaan voor de juiste personen inzichtelijk op het juiste moment in het proces. En elk document is nu in de correcte versie snel te vinden. Documenten die niet meer bewaard hoeven of mogen worden (AVG!), kunnen automatisch klaargezet worden voor vernietiging. Vernietiging kan door goedkeuring van de juiste persoon in gang worden gezet.

Content

Workflow

Voordelen:

  • Doe meer in minder tijd, uw focus ligt op de uitzonderingen en lastigere cases, standaardwerk gaat volledig automatisch

  • Uw klanten ervaren consistentie, belangrijk voor de kwaliteitservaring

  • Kostbare tijd van werknemers wordt ingezet voor zaken die menselijk oordeel of handelingen nodig hebben.

Met workflow (Case Management en BPM) digitaliseren, analyseren en verbeteren we werkprocessen. Daarbij kunnen sommige processen volledig geautomatiseerd worden, en worden andere ingericht om medewerkers te ondersteunen. Workflow kan als case management worden ingezet waarbij de gebruiker veel vrijheid heeft en kan beslissen welke stappen wel of niet genomen worden, maar volledig geautomatiseerde processen met BPM zijn ook mogelijk. Bovendien worden alle stappen van het proces inzichtelijk gemaakt. Dat betekent transparantie, consistentie en betere samenwerking tussen afdelingen, teams en medewerkers. Bovendien staat dit professionals toe direct bedrijfs-oplossingen te ontwerpen en continu te verbeteren. Daarbij spelen smart analyses en data driven improvement een interessante rol. Workflow heet ook wel BAW.

Stel u wilt claims van boven bedrag X door een speciale afdeling laten goedkeuren, dan kan dit worden ingesteld als een bedrijfsregel (business rule). Omdat dit met eenvoudige termen ingegeven wordt, werkt dit systeem heel flexibel en kunt u makkelijk en snel bedrijfsregels aanpassen, zonder dat daarvoor IT systemen moeten worden aangepast. Deze software is in een breed spectrum van IT systemen te integreren.

Voordelen:

  • Makkelijk te besturen, flexibel en snel aanpasbaar

  • Scherp uw bedrijfsbeslissingen aan, door te leren van eerdere beslissingen en real-time data

  • Creëert het vermogen om snel in te spelen op veranderende omstandigheden

Decisions

Robotic Process Automation (RPA) betreft de automatisering van repetitieve handelingen en taken, die nu nog door collega’s worden gedaan. Het simpele kopieer- en plakwerk. Denk aan het verwerken van e-mails uit de inbox, data-entry in een excelsheet of een financieel systeem. Zo bespaart u tijd en kunnen uw collega’s zich richten op uitdagendere taken, om meer waarde toe te voegen aan de organisatie.

Voordelen:

  • Bespaar tijd en geld, maak minder fouten

  • Optimaliseer de klantbeleving, door geautomatiseerde taken in seconden of minuten al af te hebben

  • 24 uur per dag verwerking in plaats van max 8 uur per dag

  • Uw medewerkers kunnen zich richten op belangrijkere werkzaamheden

  • Bouw uw intelligente e-workforce

Tasks

Op zoek naar beheer van uw platform en applicaties?

Behoefte aan Solution Designers?

Neem contact op.

Neem contact op met Novadoc ECM

Novadoc gebruikt deze gegevens om contact met mij op te nemen en verwijdert ze op verzoek. Gegevens worden in geen geval aan derden ter beschikking gesteld.

Novadoc ECM BV
Papendorpseweg 97
3528 BJ Utrecht

KvK: 32068845


T: 088-2009500
@: 
info@novadoc.nl

  • Gray LinkedIn Icon
  • Twitter