Support op Case Manager in 2021 beëindigd

Bijgewerkt: 6 dagen geleden

Enige tijd geleden kondigde IBM het einde aan van het support op IBM Case Foundation en IBM Case Manager. Na 30 april is er geen standaard support op deze producten meer af te sluiten.

Wat zijn de mogelijkheden voor de vele Case Foundation en Case Manager gebruikers?



Om toch support te kunnen krijgen op Case Foundation en Case Manager geeft IBM 2 oplossingen. De eerste is een tijdelijke en kostbare oplossingen: zoals wel vaker bij populaire producten die uit support gaan, biedt IBM de mogelijkheid om 'custom support' af te nemen. Hier hangt meestal een fors prijskaartje aan en de duur is altijd tijdelijk.

De tweede oplossing is een zeer interessante: IBM biedt haar Case Foundation en Case Manager klanten aan om zonder extra kosten - te upgraden naar het veel rijkere IBM Business Automation Workflow (BAW).

“Staan er projecten op stapel waarbij nieuwe workflows worden voorzien? Stap dan eerst over op het veel rijkere BAW zodat direct gebruik kan worden gemaakt van de nieuwe functionaliteit. En er in een later stadium geen conversie nodig is”

Workflow automation: 25 years of tried-and-true success


Business Automation Workflow is een nieuw concept, gebaseerd op 25 jaar ervaring. Lees hier bij IBM over de historie van Workflow.

In feite zijn we nu op het punt aangekomen waar we BAW gebruiken als het beste van 2 werelden: BPM en Case Management, verder uitgebreid met RPA, AI en Analytics, een krachtig platform voor Hyperautomation.

3 keer bekeken

Op zoek naar beheer van uw platform en applicaties?

Behoefte aan Solution Designers?

Neem contact op.

Neem contact op met Novadoc ECM

Novadoc gebruikt deze gegevens om contact met mij op te nemen en verwijdert ze op verzoek. Gegevens worden in geen geval aan derden ter beschikking gesteld.

Novadoc ECM BV
Papendorpseweg 97
3528 BJ Utrecht

KvK: 32068845


T: 088-2009500
@: 
info@novadoc.nl

  • Gray LinkedIn Icon
  • Twitter