top of page
  • Foto van schrijverNovadoc Redactie

Support op IBM Case Manager in 2023 beëindigd

Enige tijd geleden kondigde IBM het einde aan van het support op IBM Case Foundation en IBM Case Manager. Per 30 september 2023 is het standaard support beëindigd en na 30 september 2024 is er geen support op deze producten meer af te sluiten (behoudens maatwerk support tm 2029).

Wat zijn de mogelijkheden voor de vele Case Foundation en Case Manager gebruikers?



Om toch support te kunnen krijgen op Case Foundation en Case Manager geeft IBM 2 mogelijke oplossingen. De eerste is een tijdelijke en kostbare oplossingen: zoals wel vaker bij populaire producten die uit support gaan, biedt IBM de mogelijkheid om 'custom support' af te nemen. Hier hangt meestal een fors prijskaartje aan en de duur is altijd tijdelijk.

De tweede oplossing is een zeer interessante: IBM biedt haar Case Foundation en Case Manager klanten aan om tegen beperkte kosten - te upgraden naar het veel rijkere IBM Business Automation Workflow (BAW).

“Staan er projecten op stapel waarbij nieuwe workflows worden voorzien? Stap dan eerst over op het veel rijkere BAW zodat direct gebruik kan worden gemaakt van de nieuwe functionaliteit. En er in een later stadium geen conversie nodig is”

Workflow automation: 25 years of tried-and-true success


Business Automation Workflow is een nieuw concept, gebaseerd op 25 jaar ervaring. Lees hier bij IBM over de historie van Workflow.

In feite zijn we nu op het punt aangekomen waar we BAW gebruiken als het beste van 2 werelden: BPM en Case Management, verder uitgebreid met RPA, AI en Analytics, een krachtig platform voor Hyperautomation.

235 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page