Beheer en SLA
Beheer van DBA en IBM Filenet P8.
U heeft een FileNet omgeving in gebruik en de bedrijfsvoering is er van afhankelijk dat:
-
documentatie efficiënt en zorgvuldig wordt beheerd
-
informatie bij de juiste teams en medewerkers terecht komt
-
belangrijke bedrijfsbeslissingen beter en sneller genomen kunnen worden
-
simpele handelingen nu geautomatiseerd zijn
Het beheer van DBA, CP4A, ECM of FileNet P8 omgevingen is een van onze specialiteiten. En met onze SLA kijkt u er geen twee keer meer naar om!
Het is belangrijk dat het op maat geconfigureerde platform blijft voldoen aan de wensen en eisen van uw bedrijf en de markt. En dat het regelmatig voorzien wordt van de laatste updates. Dat vergt een adaptief en effectief applicatiebeheer. Dat is één van onze kernactiviteiten. Hoe doen we dat?
Met een dienstenovereenkomst of SLA!
Net als ons team, is ieder bedrijf uniek. En zo heeft iedere klant heeft specifieke behoeften op het gebied van applicatiebeheer en incidentmanagement. Flexibiliteit in het beheer van uw software is daarom cruciaal. Uw wensen staan centraal bij het vaststellen van de beheersactiviteiten en KPI’s. Welk onderhoud wilt u dat we plegen en binnen welk tijdsbestek wilt u dat wij softwareproblematiek oplossen? Dergelijke afspraken leggen we vast in een Service Level Agreement. Onze standaard SLA kent 3 niveaus van dienstverlening. We zijn graag bereid om daar voor u een speciaal op uw situatie geschreven niveau aan toe te voegen, met de bijbehorende KPI’s en evaluatiemomenten.
Best practices.
Uitvoering van de beheerwerkzaamheden is gebaseerd op ‘best practices’: we werken alleen met de technieken en werkmethoden die zich het meest effectief hebben bewezen. Deze ervaring wordt door het support team vastgelegd en gedeeld voor hergebruik. Dit door Novadoc ontworpen service-framewerk en beheerproces vormen een beproefd besturingsconcept, waarin de processen worden beschreven die de basis vormen voor de beheer- en dienstverlening. Omdat we onze succesfactoren zo nauwkeurig in de gaten houden, kan ons beheer aan de hoogste kwaliteitseisen voldoen.
Met IBM System Monitor
Het is vervelend als uw collega’s niet bij hun documenten kunnen of processen stokken vanwegen een technisch probleem. Afhankelijk van het proces kan dit behalve frustrerend ook erg kostbaar zijn. De beheerders blijven brandjes blussen en lopen zo altijd net een stap achter de feiten aan.
Wij zien het nodige onderhoud bij Novadoc graag op tijd aankomen. Daarom kunnen wij het beheer desgewenst aanbieden inclusief monitoring met IBM System Monitor. De monitoring agents installeren wij op uw omgeving zodat deze de hartslag van het systeem en alle vitale organen 24/7 in de gaten kunnen houden. De meetgegevens worden naar een monitoring server gestuurd die de bewaking doet van het platform. Kleine structurele wijzigingen in functioneren en performance worden opgemerkt, en met Artificial Intelligence worden voorspellingen gedaan over de toekomstige gezondheid van het systeem. Zo kunnen wij proactief de systemen beheren en onderhouden, en incidenten voorkomen, zonder dat gebruikers het merken. Productie draaien zonder onvoorziene downtime!
Met maatwerk applicatiebeheer
Uw bedrijf is continu in beweging, want stilstand is achteruitgang. Daarop moet het applicatiebeheer zijn ingericht. De levensduur van het IBM Platform is erg lang, een gemiddelde versie gaat 5 tot 7 jaar mee. Dat betekent dat de configuratie flexibel moet kunnen worden beheerd, zodat de applicatie altijd is aangepast op de eisen en wensen van de organisatie, processen continu kunnen worden verbeterd en taken steeds verder geautomatiseerd worden.